işte ben böyle bi çocuğum.

23 Temmuz 2009 Perşembe

obsesif değilim!

Şimdi aylar yıllar sonra ilk defa bişeyler yazasım geldi, neden şimdi geldi acaba, düşünüyorum, canım sıkıldı diye herhalde ama benim canım çok uzun süredir çok deli sıkılıyor, neden şimdi geldi ki bu yazma isteği? herhalde yapacak hiç bir işim yok diye yazıyorum...
neyse biraz önce watchmen'i izledim, götüm gibi bir filmdi, gereksiz uzundu ayrıca mavi adam çok nüü takılıyordu ve sünnetsizdi, değişik bir kan kullanımı vardı filmde, sevişme sahneleride hiç gerçekçi değildi. sıkıldım filmden. ama dün izlediğim ponyo çok güzeldi, ben zaten miyazaki çok severim, bütün filmlerini izledim, ponyo on the cliff by the sea adlı son filmini festivalde izleyecektim ama bilet bulamadım, sıraya giripte kapıdan almak istemedim çünkü internetten izleyebileceğimi biliyodum falan filan. film izlemek eğlenceli bişey, dizi izlemeyi daha çok seviyorum ama, çünkü sevdiğin bir filmi izliyosun bitiyor, dizi böyle sonsuza kadar sürüyor sanki, daha güzel oluyo, kitap okumakta öyle ama o çok daha kötü oluyor bi yerde, çünkü kitap dizi gibi haftada bi bölüm haftada bir bölüm gitmiyor, hepsini veriyorlar eline, sen çabuk bitmesin diye ayarlama yapmak zorunda kalıyorsun. bi dakka yurtta yangın çıktı, alarm çalıyo.
feyk alarmmış. işte böyle o ayarlama yapma zamanı o kadar zor oluyor ki! bir kısmınız biliyordur zaten, bilmeyenler için: böyle paranı alınca elinde bir sürü olur da her şeyi almak istersin ama alırsan aç kalacağın için hiç bir şey alamazsın ya, işte öyle:)

of kafam dağıldı, ne diyodum aceba? dur bakalım, o eski vecd halimden eser kalmadı şu anda, alla allaa noluyo lan?
hah okudum yazdıklarımı geri getirdim vecd halmi, impısibıl iz nating, bu arada ben her imposibıl dediğmde impossiblé diyesim geliyo ama içimden diyorum, arada böyle şeyler oluyo bana hep, disiplin diyeceğim zaman da la dicipline diyesim geliyo, fransızca bildiğimden falan da değil ha, azıcık azıcık kaptım filmlerden, ama bu şekilde en iyi japonca kaptım, hatta japoncam iyi seviyede bence çünkü hani şu küçük cep kitapları varya lost in japan moddayken bakkaldan bir paket sigara istemene yardım eden kitaplar, hah işte onların öğrettiği şeyleri öğrendim hemen hemen, "meraba, naber, peki, afiyet olsun, sevimli, şeker, yerim, aptal" falan gibi yada "daycooğbuuv?" diyebilirsin "are you okay?" diye sormuş oluyorsun o zaman:)
ayrıca selenadan nefret ediyorum.
uzatmicam, uzatınca güzel görünmüyo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder