işte ben böyle bi çocuğum.

27 Ocak 2009 Salı

benim ulan!

becerdim ulan, evet evet yaptım, BEN, tek başıma, yardım almadan becerdim bu işi! vay be, ben bile şaştım kendime, acaba annem duysa ne derdi? annem bana hep şaşırıyo, yaptığım her şey ona çok acayip geliyo, ama hep hiç şaşırmamış gibi davranyıor, acayip bir kadın benim annem. Evet evet acayip bir kadın. Şu anda buna karar verdim, o acayip biri..


Eh e blogu açtık, içini de doldurmak lazım, ama neyle? derkeen cevabını şu anda verdiğimi farkettim kendi kendime: saçmalayarak! evet evet blogumu saçmalayarak dolduracağım, ne de olsa bu benim blogum istediim kadar saçmaarım, adını boşuna onlayngünlük koymadım ya kesinlikle baştan aşaa saçmalıycam, düzgün bi türkçe içinde kasmicam, ne de olsa benim bu blog, istedimi yapıcam kimsede durduramicak beni, durduramazlar beni deme, yani "blogunda saçmalıyo len bu, bu çocuk bu blogu haketmiyo olum, alalım biz bundan bu blogu hakeden birine verelim" diyemiyolar demi, beğenmezlerse gönderemiyolarda blogçular aleminden, umarım gönderemiyolardır, lütfen göndermesinler! eğer gönderebiliyolarsa hemen göndermesinler bari, biraz saçmaliyim öyle göndersinler, of tanrım saçmalamayı çok seviyorum, saçmalamayı neden bu kadar seviyorum, bence çok eğlenceli ondan seviyorum, bu bloglar takip ediliyomuş, sanırım benimkini kimse takip etmicek, sayın deniz erkardağ arkadaşım "ben senin blogunu okumak isterim" demişti ama blogumun böyle olacağını tahmin edebilmiş miydi acep? bence biraz etmişti, etmiştin deme deniz? nede olsa ben normalde de hep saçmalıyorum, ben benim, bu blog ta benim tamam mı sayın okuyan, tabi eğer gerçekten okuyan biri çıkarsa, burdan ona sesleniyorum, görüşlerini kendine sakla, bu blog benim istedimi yaparım tamam mı, bu blog benim, benim! :)

1 yorum:

  1. aslında etmemistim ama böyle devam etmicegini tahmin ediyorum su anda
    bakalım nasıl olucak sayın bozkurt : )

    YanıtlaSil