işte ben böyle bi çocuğum.

27 Ocak 2009 Salı

deliyim ben

of hevesimi aldım sanıyodum ama daha alamamışım anlaşılan, saçmaladıkça saçmalayasım geliyo, bence bu saçmalamaya bi ad lazım, adıı.... bilemedim ne olsun adı, ayrıca saçmalamaya ad bulmak ne kadar da saçma bişey oldu, ne kadar çok saçma dedim, bak yine dedim, bence bunlar normal saçmalama değil, deli saçması, yaşadığım şeyde deli saçmalaması ve sanırım bu da beni deli yapıyor. Eveeet deli olduğuma karar verdikten sonra herşey daha bi kolay oluyo, deli olunca hayat çok güzel, ne de olsa her gün bayram, yani şaka bir yana sen öyle düşünmesen bile insanlar öyle düşünüyo yaptığın şeylerden sorumlu hissetsende sorumlu tutulmuyosun, sen delisin çünkü, evet evet bekarlık değil delilik sultanlık asıl. Offf! bide osmanlıdaki deli padişahları düşünsenize! ne acaipler ya asıl delilik onlarınki varya bizimki hayat değil, tabi farkettiysen bunu okumanız dolayısıyla sizi de direk deli yaptım, bayaa delisin sen, ya da acayip sıkılmışsın, yani düşünsene yapıcak onlarca şey varken, oturmuş bi delinin saçmalamasını okuyosun, hemde okuması zor küçük harfler ve acaip acaip renklerle dolu olmasına rağmen. iyi olmuş ama deme, tam deli işine benzemiş, karman çorman, anlaşılması güç ama cezbeden. sanırım ben kendimi beğeniyorum bayaa, ben kedini beğenen bi deliyim, belki de bundan delirdim, biraz da hande yenere mi ne özendim, gerçi hatun albüm yapmış nasıl delirdiini anlatmak için biz abidik gubidik bi blogda açıklıyoruz, "evet arkadaşım işte ben böyle delirdim, kendimi o kadar beğendim ki bi süre sonra kendi kendimin bff' si oldum (best frends forever), sonra bffm ile konuşmaya başladım, tabi insanlarda "anaaa, kendi kendine konuşuyo lan bu, deli olum bu, hadi gel iki dalga geçelim" demeye başladı. işte ben böyle delirdim, romeoyla hipnozla alakası yok, kondom olmadan da veririm ayrıca, ne de olsa deliyim ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder