işte ben böyle bi çocuğum.

29 Ocak 2009 Perşembe

ŞİKAYETÇİYİM

çift katlı otobüs.
küçükken kırmızı bi oyuncak, ilk-orta okul yıllarındaki otobüs maceralarında ebeveynlere binelim diye yalvardığımız taşıt.
neyse bu yazıyı çift katlı otobüslere değil, blogumla ilgili şikayetlerime ayırıyorum:
1. kardeşim ben sevdiğim yazının üstte olmasını istiyorum, ama ne yaptıysam sırasını değiştiremedim, taslakların üzerine yazılıyo anca aşağılara gitsin diye, random kullanma niye yok ulan bu bloglarda.
2. aklıma gelmedi.
hah geldi. braz önce bir sürü bir sürü şablon buldum ama hiç birini şu anda kullanamıyorum, yani biraz absürd oluyo. niye absürd olsun ki ulan diye sordum kendime bunun cevabını ver bana sabkanşısnıs dedim, oda bana ben karanlığım ama ilgi çekici ve janjanlıyım ya, komik olsa da kötü şeyler ya bunlar, sen buraya kusuyosun ya bunları, hah işte ondan dolayı, burası siyah olmalı, dedi bana.

bende "evet haklısın sabkanşısnıs böyle olmalı bu" dedim, ama sonra düşündüm ve dedim ki, e bu şablonların rengi değişmiyo mu? o da "are willing to take that risk?" dedi bende "yok, ı ııh" dedim.
blogum da böle kaldı, bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder